sâmbătă, 19 iulie 2014

Mini haul Auchan

Buna fetelor , ieri am fost in cautarea unui nou rimel , deoarece preferatul meu ScandalEyes Rockin' Curves de la Rimmel mi s-a terminat , dar in drum am gasit si alte produse dragute din  Auchan :

1.Apa pura-este marca proprie si o cautam de mult printre rafturi , dar mereu nu o gaseam , are un pret foarte mic de numai 6 lei si este perfecta pentru zilele de vara
2.Mini aparatul de masaj Mimo - avand probleme cu durerile de spate , am zis sa il incerc , este micut si il putem lua in calatorii , se incarca la USB sau cu baterii si a costat doar 8 lei
3.Rimelul Scandaleyes Retro Glam de la Rimmel London - am zis sa incerc si alt rimel de la ei , deoarece am fost foarte incantata de cel Rockin' Curves - pret 24 lei
Ce produse vreti sa incercati ? Ce produse Ati icercat ? 

Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu