joi, 24 iulie 2014

Ulei cu cristale Glossy Kallos

Buna fetelor , astazi vreau sa va vorbesc despre un ulei minune pentru par , si anume uleiul cu cristale Glossy de la Kallos , sunt foarte incantata de el avand in vedere ca nu mi-am mai tuns de ceva vreme varfurile , deoarece cand plec de la coafor plec fara 15 cm in loc de 1 cm , asa ca mai raresc tunsul varfurilor ( nu este un lucru bun si nu il recomand  ) si  incerc sa il ingrijesc cum pot .
Ce spun producatorii : Este un produs cosmetic destinat infrumusetarii si ingrijirii parului. Datorita folosirii uleiului , parul isi recapata moliciunea , elasticitatea si stralucirea naturala . Este ideal pentru parul incretit cu permanent , vopsit sau oxigenat . Opreste deteriorarea firului de par si despicarea varfurilor .Parul redevine matasos si stralucitor datorita efectului antistatic .Protejeaza parul de efectele nocive ale razelor ultraviolete. . Se recomanda si inainte de indreptarea parului . 

Ce spun eu : l-am recumparat deoarece sunt foarte incantata de el , l-am mai avut si acum un an , dar dornica de a incerca noi produse am uitat de el . Face ce promite lasa parul stralucitor si moale , ma bucur ca nu mai trebuie sa folosesc protectie termica inainte , deoarece acesta promite sa faca si asta . Are un miros placut , subtil , nu incarca si nu ingrasa parul ,intra repede in pirul de par , nu este nevoie de mult produs . Eu il folosesc inainte de a-mi usca parul , doua pompite sunt destul pentru a-mi lasa parul moale , iar dupa ce imi intind parul ma m-ai dau cu doua pompite 

Plusuri :
-lasa parul moale 
-il face stralucitor 
-protejeaza termic 
-nu incarca si nu ingrasa parul 
-il lasa usor de pieptanat 
-raportul cantitate pret este unul foarte bun 

Minusuri :
-Nu am gasit inca ceva care sa nu imi placa la el 

In concluzie este un produs minune si il voi cumpara ori de cate ori se v-a termina  , deoarece pretul lui este unul  mic avad in vedere cantitatea sa de 80 de ml , care imi ajunge timp de un an , ajuta parul sa nu se mai despice asa repede si il lasa moale si stralucitor . 

Pret :22 lei (80 ml) 
Il gasiti in : Auchan , DM 

Voi l-ati incercat? Ce parere aveti ? 

Pupici :*

2 comentarii:

  1. Nici nu stiam de existenta acestui produs. Cu atat mai putin, ce stie sa faca. Multumesc pt review, mi-a fost de folos! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este foarte bun , ma bucur ca ti-a fost de folos pupici :*

      Ștergere